مسابقات مدها متان با حضور فعالان قرآنی در مسجد امام علی (ع ) برگزار شد 
مسابقات مدها متان با حضور فعالان قرآنی در مسجد امام علی (ع ) برگزار شد 

مسابقات مدها متان با حضور فعالان قرآنی در مسجد امام علی (ع ) برگزار شد 

یونس میجانی گفت: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به میزبانی کانون امام علی (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 1128370 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۶:۱۷

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان، گفت: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به میزبانی کانون امام علی (ع) برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: در این مسابقه علاوه بر اعضای کانون تعدادی از فعالان قرآنی شهرستان نیز شرکت کردند.

وی بیان کرد: مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های قرائت از جمله تحقیق، ترتیل و تقلیدی و نیز اذان و مکبری ویژه گروه های سنی ۷ تا ۳۰ سال برگزار شد.

 میجانی با بیان این مطلب که مسابقات به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، ابراز کرد: مسابقات قرآنی مدها متان ویژه برادران در مسجد برگزار شده و از خواهران نیز در رشته های قرائت قرآن کریم به صورت مجازی برگزار شد و پس پایان این مسابقات، آثار در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اظهار کرد: تعداد ۲۵ نفر از اعضای کانون برای شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان ثبت نام کرد ه اند که بیشترین آمار مربوط به رشته های اذان و مکبری است.

وی با یادآوری این مطلب که تا پایان این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان فرصت کمی باقی است، اظهار کرد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقات تا ۳۰ آذر ماه است و کانون امام علی (ع) برای راهنمایی و همکاری با فعالان قرآنی برای شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان، آمادگی لازم را دارد.

 

میجانی یادآور شد: البته در رشته های قرآنی ویژه خواهران مسابقات تا آخرین مهلت به صورت مجازی برگزار و آثار در سامانه بچه های مسجد ثبت می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه مسابقات قرآنی مدها متان را یکی از ویژه برنامه های رواق نور در سومین رویداد ملی فهما، برشمرد و عنوان کرد: تاکنون با تلاش بچه های مسجدی این کانون، قریب یکهزار امتیاز کسب شده است.

پایان پیام/ 586